lørdag 22. januar 2011

Grip dagen

Så er det lørdag, og jeg har sovet lenge. Må innrømme at det ble litt seint i går. Koste meg veldig i går kveld. Selv om mannen var på jobb, var jeg jo ikke alene. Jeg har jo to gutter hjemme, og eldstemann kom på besøk en tur. Jeg lagde sushi, og vi spiste opp smitt og smule. Trodde man ble trøtt av fisk jeg, men neida! Den som ikke fikk reket seg i seng før ved halv to-tiden var undertegnede. Lå og leste litt også, før jeg sovnet. Men som sagt, i dag er det lørdag. Jeg har ikke de helt store planene, men litt. Foruten klesvask, rydding og det helt nødvendige, skal jeg fortsette med noe jeg startet på i går. Jeg har hatt et lite treskrin som jeg kjøpte halvveis rosemalt og delvis slitt for noen år siden. Det ble pusset ned en gang i tiden, og nå i det siste har det stått hvitmalt. Jeg fant ut at jeg skulle dekorere det med decopasje. Jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig:) Ellers skal gutta og jeg dra ut og spise kebab i ettermiddag. Deilig, så slipper jeg å tenke på middag. Ha en flotters lørdag:D

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder av det når det er ferdig.
    takk for koselig kommentar hos meg
    Nå har jeg vært på Panduro og kjøpt en del wall-dec, som jeg prøver å få opp, g fotografere, snart :-)
    Flink som lager Sushi selv.. Det er jo så godt. jeg har ikke våget å prøve å lage det selv enda

    Ha en fin helg videre

    SvarSlett
  2. Ikke vanskelig å lage sushi. Til å lage sushi Nori som kanskje er det vanskeligste, trenger man bare en rullematte. Ellers kan man jo bare lage små boller av ris og legge fisken oppå. Jeg skal legge ut bilder og fremgangsmåte neste gang jeg skal lage....blir nok ikke lenge til, serru;)

    SvarSlett