torsdag 20. januar 2011

Har laget noen småting

Nå er det fredag, og endelig helg igjen. Kan sove litt lenger og sitte oppe litt lenger. Det, sammen med god mat og kanskje et og annet ok på tv'n så koser jeg meg. Mannen drar på jobb i dag, og kommer ikke hjem før søndag. Kjedelig at han jobber hver helg:( Jeg får prøve å kreere litt. Sy litt, kanskje.....Jeg skrev ut et bilde jeg hadde laget tekst til, limte på hyssing, og voilà, et lite søtt bilde. Her tok jeg rett og slett et gammelt påskeegg og malte hvitt. Pyntet med et bilde, litt blonde, heklede rosetter og stæsj. Ikke påske enda, men det nærmer seg...hehe. Uansett, disse eggene kan ligge fremme hele året, synes jeg. Jeg er storforbruker av fyrstikker. Lange! Synes liksom ikke at en lighter er like koselig å ha fremme, og siden jeg tenner ørten lys hver kveld, er det praktisk å ha en fyrstikkeske på bordet. Da bør den også være litt finere enn de du kjøper på butikken. Jeg lagde denne av klipp-ut-bilde, kakeserviett, perler, litt blondebånd og en strasspenne. Ha en knallfin fredag, alle sammen. Så koselig at jeg har fått flere følgere.Juhuuuu!

3 kommentarer:

  1. ååå så fiiint du har laget skikkelig kreativ og flink !!! :)

    Det første bildet er det wallstickers du har kjøpt hos meg ???

    utrolig flott asså:)

    SvarSlett
  2. Så mye flott du lager. Har noen sånne egg jeg og, og de er jo så koselige. Og morsomt å lage. Koser meg masse med bloggen din. Ha en fin helg. Kjedelig at mannen jobber, men du får være i det kreative hjørnet. Klem.

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Dere er jo kjempekreative da. Jeg blir bare inspirert, jeg;)
    Nei, det første bildet er bare 15cm bredt. Jeg fant et bilde på nettet, limte inn i paint, lagde en tekstboks og fant en fin skrift. Skrev ut og limte på en papplate så det skulle bli stivt.Ellers har jeg en del wallstickers, men har vært så heldig å fått tak i her jeg bor. Flere butikker som selger, og en av de har halv pris på alle veggord:)

    SvarSlett