lørdag 26. mars 2011

Alene-lørdag

Jeg er helt alene i helgen. Mannen er på jobb, og gutta er på data-overnatting. Jeg har kost meg, slappet av, sett tv, lest.....men jeg kjeder meg litt. Hadde lommeboka og jeg vært glad i hverandre nå, skulle jeg tatt en tur til byen:) Jeg har sett både klær, sko og hus-stæsj jeg kunne tenkt meg. Jeg har planer om å sy forheng til bokhyllene jeg har på soverommet. Det blir for mye farver for meg å ha bøkene synlig. Jeg kunne jo ha sortert etter farve, men allikevel. Hvorfor må de fleste bøker på død og liv være røde??? Jeg har tatt noen bilder i dag av mine puslerier;)En liten hjerte-klype jeg måtte dekorere. Den var helt hvit, kostet hele 12 kroner og er nok ment som bordkort.Jeg malte et tynt strøk på te-boksen min. Var lei av trehvitt! Lyset har fått Jeanne'd ark living-serviett på seg. Fant bare hvit blonde, men har tenkt til å kjøpe svart fløyelsbånd å ha rundt.Her er det i hvertfall en som koser seg! Zippo elsker å ligge høyt oppe på denne hylla. Han begynner vel å bli litt stor, men åler seg plass;)Hørte jeg mat??? Hehe. Nå skal jeg snart en liten tur i butikken. Må jo lage meg noe godt i kveld. Sushi, kanskje.....eller reker...mmmm. Ha en toppers lørdag:) Klem fra Eli!

4 kommentarer:

  1. Nyt alenetiden! Vips, så er den over!
    Fine pusen dere har, også!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble det du har dekorert.
    Du må kos deg masse. Her holder vi på å snø inne og det stormer som værst døgnet rundt så og si. Influensaen er fortsatt veldig tilstede så mesteparten av dagene er for min del sløvende..
    Ha ei fin helg
    klem sissel

    SvarSlett
  3. Forresten Eli, tusen takk for tipset ang. glasslim :) Har fått tak i det nå og dette skal prøves ut i et forsøk på å sette lampen sammen. Fikk svar på mail og de erstatter ikke lampen, da måtte jeg ha tegnet forsikring når jeg bestilte den.Hvem hadde fått med seg den biten da...Ikke jeg iallefall. Neste gang skal det bestilles ifra Norge, iallefall en sånn ting som tydelig lett kan bli ødelagt.Ikke mere ebay på lamper for min del.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Høres deilig ut med en slik alene lørdag, Men det er ikke sikkert det er slik ofr deg, som har en mann som er så mye borte i helgene
    Ser ut til at pus koser deg iallefall.
    Så nyedelig han er. Masse selskap i en pus :-)
    Så masse fint du lager til og ordner. Det ser jo helt proft ut. Flink du er :-)7Klem

    SvarSlett