onsdag 11. mai 2011

Drømmer er gratis

Jeg drømmer om lottopremien som jeg skal sjekke om jeg har vunnet nå før jeg legger meg. Jeg har laget mang en liste oppi hodet mitt over hva jeg skal gjøre hvis/(når! Man må jo ha trua)jeg vinner. Jeg drømmer ikke om lange sydlige ferieturer, nytt stort hus eller SUV. Neida, jeg trives her jeg bor nå, men hadde nok byttet ut kjøkkenskapdører og baderomsinnredning og sånt småtteri. Hadde nok kjøpt ny bil, en litt sprekere enn Poloen min. Jeg hadde nok shoppet litt også....ikke bare litt heller. Hadde reist inn til Oslo, eller London, eller Paris eller Milano med stinn lommebok og kjøpe-tryne, hihi. Nei, jeg vet ikke jeg. Lykken ligger ikke i masse penger og dyre flotte ting. Jeg gleder meg over at familien har det bra, at jeg fortsatt er frisk nok til å fungere, at vi har to puser som gir oss masse kos, at vi har det lyst og trivelig rundt oss, at det snart er ordentlig sommer,,,,Lykken er de små tingene i hverdagen! Akkurat nå gleder jeg meg til å legge meg i den nyinnkjøpte senga med deilig madrass og med en ny spennende krimbok på mitt nyoppussede nattbord(bilder kommer snart). Da var det natti natti herfra. Skal lese litt i boka mi, så skal jeg drømme videre. Ha en god natt med søte drømmer! Klem fra Eli.

5 kommentarer:

  1. Så fint innlegg.
    Jeg tror også at det er de små øyeblikkene som gjør oss glade .
    Barnelatter , en klem , blomster , gleden ved å ha skapt noe osv.
    Og så får drømmene være akkurat det de er.....for det er deilig å drømme :-)
    Håper du sov godt i den nye sengen din.
    Jeg gleder meg til å se dine nyoppussede nattbord :-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Først en liten test, på om det virker nå :-)

    SvarSlett
  3. Heisann
    Har prøvd å skrive kommentar flere ganger i dag, men da har det vært tin som ikke vriker p blogspot. Også har jeg skrevet laaaange svar, og borte ble de, så derfor en test først nå

    Drømmer er deilige.. jeg er enig med dere begge to, at selve lykken ligger i mange andre, små hendelser og annet enn akkurat pener. men med en lottoevinst, kan en få gjort ting en vanligvis ikke får gjort, og samtidig er det masse som kan bli lettere med noen ekstra kroner.

    Deilig å ha drømmer, og som du sier, der er drømmer. Spesielt på dager som ikke er helt gode, så er drømmer dilige å ty til

    Ha en fin kveld, og en god helg
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, drømmer må vi vel alle ha :)
    Morro å lese om dine..
    Ha ei fin helg og DRØM søtt, Eli :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hi, hi
    Skrevet feil ja, bra dere skjønte det.
    Nå er det rette opp :-)
    Klem

    SvarSlett