mandag 23. mai 2011

Stemningsrapport

I dag har vi fått utrettet masse. Vært og hentet utemøbler som vi har ventet på, kjøpt maling til gjestetoalettet, og i morgen skal vi på Ikea og kjøpe servantskap og speilskap. Tror det blir veldig koselig. Toalettet er helt hvitt, så nå blir det grått med hvite møbler. Bilder før og etter kommer!Synd at det skal blåse sånn akkurat nå, da. Satt ute i de nye møblene på trass! Må jo få tatt bilde av de også, men får håpe solen skinner litt i morgen. Alt blir så mye koseligere da! Ha en toppers kveld innomhus! Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Så masse herlige bilder du legger ut, Eli. Jeg er alt for treg til å komme med kommentarer om dagen. Men jeg er inne her og kikker, og skal komme innom igjen å skrive, og vips, så glemmer jeg det
    Jeg har vært litt vel aktiv på alle andre fronter, både sosial, og med hobbyer, og litt annet, og det får jeg visst litt igjen for, og da går det ut over disse tingene jeg gjerne vil, men ikke har energi igjen til. Men skal ta meg selv i nakken, og om-prioritere litt.

    Spennende med oppussingsprosjektene dine. Gleder meg til å være med, og kikke, når bildene kommer. Og av hagen din som sikkert begynner å blir veldig fin nå
    Ha en god natt, og en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett