lørdag 11. juni 2011

Gulrotmuffins og litt hage

Jeg må ærlig innrømme at etter fjaksenhundre og ørten forsøk på å lage muffins eller cupcakes, har jeg aldri fått det til skikkelig. Min spesialitet er sjokoladekake og gulrotkake. Så fikk jeg en glup idè: Hvorfor ikke legge gulrotkake-røra i muffinsformer???? Som tenkt så gjort! Og det ble vellykket. Lagde en topping av smøreost, smør og melis. Litt pynt, og voilà! Jeg har klart å la være å smake, men de lukter himmelsk:P Litt blomster og selvlaget gås. Dvs mannen har støpt den, og jeg har malt.Er veldig fornøyd med de nye utemøblene. De er gode å sitte i, men bordet er kanskje en smule for lavt til å spise ved.....har planer om å sette på en plank under, og male hvitt, så ser det ut som om det skulle vært sånn;)Ps. Skikkelig idyllisk med askebeger og røykpakka, hehe;) Ha en toppers pinseaften! Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. De muffinsene så herlige ut.. Eller cuocake, heter det kanskje. jeg er kjemplad i gulrotkake, så jeg hadde nok ikke klart å la være å smake.. Jeg få heller ikke til muffinser. Tidligere hadde jeg ei bok som het mikke mus kokebok, eller noe slikt, og den oppskriften i den boka, var den eneste jeg har fått til..

    Den gåsa var flott... Kanskje jeg skal legge inn bestilling hos dere.. Den er kjempfin. Er glad i hagefigurer, eller rettere sagt, hagedyr- Og denne var en av de virkelig fine jeg har sett.
    Misunner deg den møbelgruppen der. Den var fin. har kikket masse run¨dt, og har kikket etter lys gruppe, men de jeg har funnet har ikke lignet noe på denne.... Dette er noe slikt jeg har sett etter. Veldig fin.. skjønner at du er fornøyd.
    Ha en fin søndag, og kos deg. Vå håper fremdeles på litt sol :-) Jeg skal prøve å få tatt en tur til barnebana i dag. Håper skrotten holder, for nå savner jeg de.
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige muffins.
    Trodde det var en levende gås
    jeg hehe den var kjempeflott.
    Koselig uteplass du har.
    God pinse og tusen takk for
    kommentar.
    Klem Mette.

    SvarSlett