fredag 10. juni 2011

Håndarbeid + alene-i-verden-prosjekt...

Neida, jeg har ikke sydd fast denne brikken til puta, selv om jeg sikkert kunne ha gjort det, men da hadde jeg trengt en til;) La den bare løst oppå så farven skulle synes....alt annet jeg har er jo hvitt, hehe. Jeg har heklet to sånne små løpere. Den ene beholder jeg nok selv, mens den andre blir nok en gave. Nå holder jeg på å hekle noe jeg aldri har sett vært heklet før. Kanskje blir jeg den eneste i verden.....bilde kommer når prosjektet mitt er ferdig. Det skal pyntes litt etterpå. Gleder meg til det. Enten blir det fint(som jeg har sett det ferdig i hodet mitt), eller det blir å rekke opp igjen. Nå skal jeg se film...oooog, hekle litt:))

1 kommentar:

  1. Så nydelige hekleduker. Er det ananasmønster det heter,Du er kjempeflink med hekling Eli. Disse var nydelige..
    Spennende hva du har funnet på å hekle. Og jeg er sikker på at du får til det du har satt deg i hodet :-))
    Ny dag med inne, og håndarbeidsvær. Håper det letner litt etterhvert. Håpe det blir bra vær til dere skal ha bursdagsfeiring. Det er så deilig om man kan være litt ute også, når en får besøk
    Ha en fin pinsehelg, og kos deg
    Klem

    SvarSlett