fredag 3. juni 2011

Oppdateringer i varmen

I dag har det vært en alldeles nydelig dag. Det ble en del stress hit og dit før vi kunne vende nesa hjem, fyre opp grillen og åpne en flaske rosèvin:)Dette madonnabildet har jeg hatt i mange år, men det har ligget på loftet med clips-ramme...grøss! Fikk tak i en ramme på Rema til 65 kroner, og nå passet det godt på stueveggen, synes jeg! Jeg får visst aldri nok av bokstaver og skrift...;) Disse to måtte bli med meg hjem. Det sto egentlig HE, men jeg byttet de om og fikk EH. Det er initialene til både mannen og meg! Endelig fikk jeg lese/arbeidslampe i stua. Synes den var veldig grei. Kun kr 95 på Ikea. Nå er jeg sliten og trøtt og varm. Det er 16 varmegrader ute, og klokka er snart 12 på natta. I morgen blir det antagelig avgårde og kjøpe slagbenk til kjøkkenet! Juhuuuu:)

1 kommentar:

  1. Ikke så lite missunnelig når jeg hører åssen været er hos dere:) Her har det stormet og regnet i flere dager i strekk nå,så HVor blir sommern av..?
    Så fine ting du har pyntet med. Jeg er som deg og får vistnok heller aldri nok av Bokstaver og skrifter:)) Er jo lekkert da !
    Ha ei fortsatt fin helg
    klem

    SvarSlett