fredag 17. juni 2011

Tea-time

Nå har tydeligvis sommeren tatt en liten pause igjen på østlandet, og det både regner, blåser litt og er kjølig. Jeg startet dagen som jeg pleier med en kaffekopp. Så var det matpakkesmøring. Seinere satte jeg meg i sofaen med hekletøy, God-morgen-Norge og en tekopp. Måtte jo prøve denne nye dingsen:Det ble så mye lettere å lage seg en kopp te av løs-te med denne klypa. Tøft stativ med dryppeskål under.Jeg har lenge vært på jakt etter et serveringsbrett, og fant dette. Nå har jeg satt så mange ting oppå, at når jeg trenger å bruke det, er det opptatt...hihi. I dag kommer mannen hjem etter 11 strake dager og netter på jobb. Gutta skal avgårde, så vi er helt alene i helgen. DET er sjeldent. Blir god mat, vin, film og masse kos:)) Ha en toppers fredag alle sammen, så blogges vi plutselig igjen! Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Åh herlig med alenetid dere to. Men stakkars han er vel sliten også da.
    Så tøft det stativet for tesilen er. Ikke sett sånt før.
    Fint dere sendte finværet til Trøndelag da. Vi må vist dele på sommeren i år hihi.
    Jeg reiser på Tr.heims helg med min kjære og at det blir sol gjør vel ingenting....tjohoo.
    Riktig kos helg til deg
    Randi

    SvarSlett
  2. Ha en fin helg med din kjære du også;)

    SvarSlett