tirsdag 12. juli 2011

Bærums Verk

I går var mannen og jeg på en liten tur. Ingen av oss hadde vært på Bærums Verk før, så vi tok turen dit. Det var veldig koselig der, men pga svarte skyer tok vi ikke sjansen på å sette oss ned noe sted. Mange små koselige butikker, og en egen smykke-perle-sten-gave-butikk med såååå mye lekkert. Det var ganske dyrt der, så det eneste jeg kjøpte var to glassbiter jeg skal lage meg øredobber av. Det var en butikk med klær der også, men den var stengt på mandager! I den lille sjokoladefabrikken smakte jeg på den beste sjokoladen jeg noensinne har spist!!! Den het sjokolademousse, og var strødd oppå med hakkede rå litt bitre kakaobønner. Høres ikke godt ut nei, men det falt i smak. Enda jeg egentlig ikke liker mørk sjokolade. Smaken forandrer seg med alderen, og det skal være sikkert og visst. Jeg må tilbake for å kjøpe mer.......;) Her er noen bilder derfra: Vi var en liten tur på Ikea også, men resultatet av det kommer i morgen:) Ha en toppers tirsdag! Klem fra Eli:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar