onsdag 13. juli 2011

Endelig sommer!

I dag har det vært et helt nydelig vær, og dagen har vi tilbragt på stranda. Med kaldt å drikke, kaffe og salat med reker, har vi koset oss og badet. Ble solbrent også, men både det og et kleggbitt og diverse myggstikk var reine luksusproblemet:)Jeg falt for denne litt retro sommerkurven i plast. Den rommer mye, er lett å skylle sand av, og er koselig å ha fremme om sommeren. Nå blir det sløving resten av dagen, og jammen tror jeg ikke jeg skal bestille pizza på døra. I dag skal husmora ha fri!!! Ha en toppers kveld! Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt sommerdag. Jeg ahr ikke kommet meg lenge enn til verandaen i dag, men kos med kaffekopp og håndarbeid, det også, en og en halv uke igjen til dfeie her i huset. Skulle gjerne ha noen slike dager da :-) Deilig med dager, og skjemme seg selv bort, og bae kose seg sammen. Man trenger det
    Nydelig kurv. det var herlig, i søte farger... Nå har du til hekle og strikketøyet også
    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. dfeie betyr det er ferie, egentlig... hihi går litt fort i svingene, og når man i tillegg ligger og skrive, så blir det mye rart

    SvarSlett
  3. Hørtes helt herlig ut det du sier, her er det regn og kaldt men er meldt varmere til helgen heldigvis :)
    Kjempefin piknik kurv med nydelige farger :))

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett