lørdag 9. juli 2011

Jeg lagde meg et bilde til...

Jeg følte meg kreativ på morgenkvisten, så da fant jeg frem litt ting og tang, lim og saks.Jeg måtte ta av glasset på rammen, men synes det ble greit sånn. Farvene passet godt i stua. I dag har jeg sett et snev av sol, men så kom skyene, og da kunne jeg likesågodt sette i gang med litt husvask. I kveld står barbeque-marinert kylling og ovnsstekte poteter på menyen. Blir vel et glass rødvin eller rosèvin til, tenker jeg. Is og jordbær til dessert...mmmm! Ha en flott lørdag! Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Kjempefint det du har laget i rammen, og lysene under her ble også nydelige, ikke bestandig prisen har så mye å si :)
    Heldig du som er så kreativ og flink til å lage allt selv :))

    Håper du har en koselig lørdagskveld og fortsatt god helg til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett