tirsdag 23. august 2011

Nye gardiner til slutt?

For litt siden bestilte jeg disse gardinene fra Spar Kjøp. Skuffelsen ble stor da jeg etter å ha ventet i over en uke fikk en mail fra de hvor de sa at ordren måtte kanselleres da de ikke kunne levere gardinene. Det sto at de var utsolgt i katalogen på nett, men det sto det på alle varer som enda ikke hadde kommet inn. Jeg har jo fulgt med litt da, og for et par dager siden sto det plutselig en annen tekst der. Da sto det(og står fortsatt) at de venter varen inn om få dager. Da tok jeg sjansen og bestilte på nytt, jeg. Har ikke fått noen kansellering enda, så kanskje......! Jeg venter i spenning. Jeg hadde jo sett disse for meg ferdig hengt opp, og uansett hva jeg henger opp i kjøkkenvinduet får jeg ikke disse ut av hodet. Må ha!!!!!!!!! Hehe.Ha en toppers dag, alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ja, det er rart når en har sett for seg noe, da hjelper det ikke hva en enn prøver. Krysser fingrene for at du får gardinene "dine" til slutt.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så bra da, håper det ordner seg, kjenner til det at man ikke blir fornøyd når man har sett seg ut noe annet :)
    Men du, hvordan har du fått så fin bakgrunn på bloggen ?? Var kjempefint å jeg har sett etter noe lignende :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Det er nok meningen at du skal ha disse :-)Og de er kjempefine. Har sittet og sett på de i katalogen jeg også.. Det er så rart med det, når en har sett seg ut, og virkelig har lyst på noe. Så er det ikke noe annet som kan komme opp som erstatning heller. Det er liksom bare den ene... Håper formen din er brukbar, og at du kommer inn i de stille dagene. man lærer seg som regel å trives med det etterhvert, men det tar tid.
    Ha en fin dag, og kos deg
    Klem

    SvarSlett