lørdag 20. august 2011

Sushi

I dag har jeg gjort veldig lite. Vært på besøk hos familie som også er gode venner og nesten naboer. Siden jeg er nesten helt alene i helgen(minsten er såvidt innom før han racer videre), tenkte jeg at jeg skulle kose meg litt ekstra. Jeg har laget dip som jeg skal bruke til gulrotstenger og sukkererter som snacks, men først skal jeg spise sushi. Min livrett!Sushi, wasabi og soyasaus, men jeg glemte å kjøpe lime. Jaja, jeg skal nok få det i meg uansett, hehe. Drikke ved siden av er 7-up i mangel av sake;) Ha en toppers kveld alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Dette så deilig ut. :-) Elsker sushi, men bor sammen med noen som ikke vil smake, egentlig- Håper du har hatt en fin helg, selv om du har vært litt alene-
    Blogspot er litt morsom om dagen. jeg så ikke innlegget ditt i lista før nå, enda jeg synes jeg har sitte masse her inne de siste dagene. jeg ser noen av innleggene mine, synes ikke før jeg ha vært og redigert en gang... Og ett nnlegg fikk jeg ikke fram i det heletatt
    Men heretter skal jeg gå helt inn på bloggen din og kikke
    Koser meg med innleggene din
    Også er jeg hjemme igjen, med litt stødigere nett, Da er alt litt enklere
    Ha en fin ny uke
    Klem

    SvarSlett
  2. Koser deg med shushi...
    vet du at dette er en rett som jeg ikke greier å venne meg på..liker det rett og slett ikke noe særlig. Datra som er kokk ...er flink å lage shushi....men om jeg får det servert så ...nei! Men så skal det sies at jeg er nokså kresen hva matveien gjelder...og særlig det å prøve noe nytt.
    Her har det i den siste tiden blitt forandring inne på stuen. En vegg er blitt malt i helt matt mørke grått med hvite vinduslister..det ble slettes ikke så værst.
    Men snakk om at kroppen er sliten...håper ryggen overlever:))
    Skal blogge sden ferdige stuen etter hvert.
    Ha ei fin ny uke
    klem

    SvarSlett
  3. Smaken er som baken;) Liker det meste av mat jeg. Elsker å lage mat, og liker å prøve nye ting. Men, jeg spiser ikke svinekjøtt. Da blir jeg syk. Ha en fin uke begge to:)

    SvarSlett
  4. Hei du..

    Lager du sushi selv?? gud så flink.. har du prøvd den fra hakamaki ( eller noe sånt ) i hønefoss.. kjempegod, og veldig rimelig..

    fort deg til plantasjen.. var bare 2 stk igjen, og krukkene var det som sagt superpris på til 100 kr, ( de sorte ) så dekorasjonen var jammen verdt hver krone..

    takk for hyggelig hilsen, og ha en fin fin uke..

    Veronica

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke fått vært på det nye sushi-stedet ennå, men har hørt masse ros, så det blir nok ikke lenge til. Plantasjen neste;)

    SvarSlett