lørdag 3. september 2011

Gardiner eller ikke gardiner, det er spørsmålet.....

Nå har jeg fått kansellering av gardinbestillingen min fra Spar Kjøp for annen gang. Åååååå! Ble mektig irritert, for nå har jeg vært tålmodig lenge. Sendte en mail og ba om forklaring, noe jeg fikk, og det er bra. Leverandøren lover og lover når ting skal komme, også kommer det ikke allikevel. Jeg fikk beskjed om at gardinene kommer etterhvert, men de kunne ikke love når, så jeg måtte bare følge med. Javel, da gjør jeg vel det, da. Kunne de ikke sagt det med en gang'a?! Nok om det. Skal ikke nevne de gardinene igjen før de henger i kjøkkenvinduet mitt, hehe;) I dag har jeg bestilt meg jakke fra Sportmann. Har vært på jakt etter en stund, og da jeg fant(husker ikke merket....), hadde de ikke min størrelse, og de kostet ca 1000 kroner. Sportmann sin jakke koster 399,-!!! Er den ikke lekker??!!Den har lang, spiss hette nedover ryggen, og finnes i farvene grå, sand og svart. Nå skal jeg marinere biffen til i kveld! Ha en toppers lørdag, alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Knallfin jakke, Eli.
    Hvem selger sånne ?
    Og så irriterende med de gardinene!
    Jeg hadde jo gått og kjøpt gardiner et annet sted....
    Kos deg med biffen i kveld. Det hørtes godt ut.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så irriterende dette dette med gardinene må være, skjønner virkelig frustrasjonen din :)
    Wow..disse rammene du hadde shoppet, de var råfine.
    Flott jakke du har funnet også.
    Her har dagen blitt tilbragt i sengen...sykelig... som om det var noen bombe:)
    Ikke synd på meg da handyman kommer med pcn, te og skive.. på sengen til meg.
    Nyt resten av helgen, Eli
    klem

    SvarSlett