mandag 12. september 2011

Lykkelig eier av Green Gate ting

Jeg var og kikket på de nye farvene fra Green Gate i går. De nye med rødt mønster, og de lilla tingene. Sukk, så mye fint. Jeg har begynt å spare på de beige med hvite prikker, så jeg får holde meg til det. De har jo matchende ting med blomster også. I går fikk jeg tak i en sukker/melis strø-boks, og gjett om jeg ble glad. Hadde tenkt til å bestille den på nettet, men nå slapp jeg å bruke penger på frakt og eksp. gebyr:)Den var litt mindre enn jeg trodde, men det gjør ikke noe. Tenk, den kostet bare 55 kroner;) Ha en toppers dag, alle sammen!

1 kommentar:

  1. Søt denne ja :)
    Jeg falt også for de nye røde GG, sukk..
    må vel holde med de jeg allerede har.
    Shoppet meg de Bodum krusene ifra Flust.no som jeg hadde ønsket meg i lang tid..de var råfine, Da selvsagt med Sort silikongrep.
    Her har det regnet i hele dag, og formen er igjen elendig...Det ene står til det andre, liksom :))
    Ha en fin kveld videre
    klem

    SvarSlett