tirsdag 29. november 2011

Jeg har ikke bare rød julepynt!

På grunn av de siste innleggene mine, kan det se ut som om jeg er tilhenger av rød jul. Joda, jeg liker litt rødt til jul, men ikke for mye. Her er noe av det andre jeg har pyntet med.
Adventstaken min
En amerikansk julenisse jeg(og min mann) har laget for noen år siden
Et hjerte av mange små bjeller
Har pyntet det gamle vinduet på veggen
Kjøpt meg ny fugl. Har visst fått en del helt ubevisst. Får samle de og ta bilde av alle en dag.
Rudolf må være med!

Ha en fabelaktig kveld alle sammen. Nå skal jeg kose meg med ost, kjeks og druer mens vinden får hele huset til å riste. Var ute med søpla, og blåste nesten over til naboen;)
Klem fra Eli:)

8 kommentarer:

  1. Hei Eli!!
    Så flott adventsstake! Herlid det hjertet også! Litt blanding blir det her også med rødt, hvitt og natur!

    Ha en fin ny Onsdag i morgen!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. HEI ....DET HJERTE VAR KJEMPESØTT DA )) ER NOK LITT BLANDING HER HOS MEG IÅR OGSÅ MEN LITT NISSER OG RØDT HAR JEG OG GRÅTT/NATURFARGER OG HVITT..BLIR VELDIG INSPERERT AV DERE PROFF BLOGGERNE...DEM PUTENE DU HAR I SLAGBENKEN VAR KJEMPEFINE...KLEM

    SvarSlett
  3. Takk, Solveig. Staken min er en gammel messingstake jeg har sprayet:) Takk, Anita. Det høres fint ut, nå blir jeg nyskjerring. Bilder, bilder, bilder, hehe.

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så flott du har pyntet til jul. Masse fine detaljer!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og en fredfylt 1. desember i ruskeværet, hold på hatten ;)

    SvarSlett
  5. Så koselig det var!
    Kose deg masse.
    Klem

    SvarSlett
  6. Takk både Monica og Heidi. Så søte dere er:))

    SvarSlett
  7. Heia Eli :)
    Tusen takk for alle de søte kommentarene inne hos meg, det er jo så koslig <3 Selv er jeg fortiden veldig dårlig på å kommentere, å det er jo denne flytte prosessen som er grunnen, er helt utslitt fortiden jeg. Men jeg er ofte innom og ser om dere bloggdamer ;)
    Så langt du har kommet med julepyntinga di, heldig du da, hihi, du har det jo så lekkert, har sett i flere av innleggene dine ting du å din mann har laget, guri mæ kor flink dere er :) Kommer snart innom å ser igjen :)

    Klem fra Ingrid <3

    SvarSlett
  8. Ja Ingrid, jeg vet akkurat hvor slitsom flytting er. Flyttet hit vi bor nå for litt over et år siden. Jeg har ikke så mye julepynt fremme, så den pyntinga gikk fort. Velkommen tilbake;)

    SvarSlett