lørdag 5. november 2011

Lampe-makeover

Jeg hadde to sånne lamper.
Synes de var helt greie, men jeg ble litt lei svart, samt at stoffet var blitt falmet og litt morkent. Saumfarte nettet og alle lampebutikker etter nye lamper, men det eneste jeg fant som jeg likte var lamper i fattigmannssølv, som var utsolgt. Så fikk jeg en glimrende idè! Jeg dro til en garn/stoff butikk og kjøpte bred stretch-blonde. Etter å ha fjernet det gamle stoffet, sydde jeg på det nye. De kommer nok enda bedre til sin rett når blondegardinene kommer opp igjen til våren. Nå i vinter skal vi ha oppe disse brune. De både luner og skjermer. .
Etter...

Jeg ble ganske fornøyd;)


I går var jeg på Plantasjen og fikk med meg medlemstilbudet, som var en Azalea til kun kr 29,- Er den ikke fin? Var større enn jeg trodde også!
Ha en fin lørdag alle sammen! 
Klem fra Eli:)

6 kommentarer:

  1. Lampa ble skjønn med blondestoffet.
    Søt plante og. :)))
    Ha en fin og kreativ Lørdag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Du, det var kjempelekkert !
    Her hadde du et godt utgangspunkt, men har laget et helt nytt uttrykk. Du er superflink !
    Ha en fin helg videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode ord begge to! Setter veldig pris på det:)

    SvarSlett
  4. Så fin lampa ble :-) jeg kjøpte meg akurat en slik i plommefarge/mørklilla på nille. Jeg angrer på at jeg ikke tok med meg en til. Men nå vet jeg iallefall hva jeg kan gjøre, og at det blir fint, når skjermen enten blir stugg, eller jeg blir lei av den
    Ha en fin søndag, Og kos deg
    klem Heidi

    SvarSlett
  5. Hei Eli :)
    Lampeskjermen ble NYDELIG ღ
    Kjempesøtt stoff, og du er
    bare kjempeflink :) Ønsker
    deg en fortsatt fin helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Kjempesøt!
    Du er flink til å skape unike ting til hjemmet ditt! :)
    Glemte azalea-tilbudet, søren!
    Liker de så godt....

    SvarSlett