lørdag 12. november 2011

Like frisk i dusken som i dasken.....

Som dere sikkert skjønner av tittelen, er jeg frisk. Nok en gang lurte jeg basseluskene med min anti-forkjølelses-cocktail bestående av grønn te med sitron og honning, to kapsler med tran+omega3, og en brusetablett med 1000mg c-vitamin. Dette har funket før, både på meg og minsten. Du skal ikke se bort fra at trua har 80% innvirkning, men pytt, blåser i hva som virker jeg, bare det virker;) I dag skal mamma og jeg ta på oss "kjøpe-trynene" våre og dra til byen. Kan hende det blir bittelitt shopping, ikke vet jeg....hm. Jeg måtte innom for å ønske dere en riktig fin lørdag.
Jeg ønsker også velkommen til enda flere følgere! Såååå koselig:D Tror nok at jeg må ha en Give Away snart igjen. Når jeg har hatt 10.000 sidevisninger, og det nærmer seg!
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar