fredag 4. november 2011

Nyttige fredag

I dag er det fredag, og selv om det regner er jeg i godt humør. I går startet jeg på et prosjekt igjen.....hehe. Var ikke fornøyd med to av lampene våre, så jeg holder på å forandre. Bilder kommer i morgen, for da regner jeg med å være ferdig. Kjøpte meg et par nyttige ting på bytur i går. Dette har jeg savnet lenge, og både skåler og morter ble mine for under hundrelappen.
Kjekt med skåler til teposer:)
Morter har jeg savnet sååå mange ganger. Jeg er veldig glad i rosmarin, men den er best når den blir knust.
Ha en fin-fin fredag alle sammen!

Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Så fine tepose skåler :-) kjekt med slike, så en slipper å sitte med teposen på skåla. og med drypp hver gang en drikker :-) Fin morter. Jeg har en som jeg fabt på bruktbutikker i kobberfarge, ikke mye pen, men det er så kjekt, Jeg er glad i å bruke mye urter,, Og det gjør jo ikke noe om det ser fint ut, i tillegg til å være brukbart :-)
    klem

    SvarSlett