søndag 18. desember 2011

Bildeanheng++

Jeg er bare nødt til å vise dere dette anhenget. Det kjøpte jeg på Panduro. Det var to i pakka, og kostet rundt 50-lappen om jeg ikke husker feil. Glasset foran er løst, så jeg limte først på et bilde, så limte jeg glasset utenpå. Med bling rundt og allting;) Dette er et barnebilde av min mor, så jeg tenkte at hun skulle få det i gave;) Anheng nr 2 skal jeg beholde selv:))
Fint, ikke sant?

Noe så enkelt som en mosekule skaper stemning, synes jeg. Oppi telysestaken har jeg smeltelys fra Yankee Candle med juleduft.....mmmmm.
Dekorasjonen min sett ovenfra;)
I dag blir det siste innkjøp av julegaver,så er jeg i rute igjen, men jeg må innrømme at jeg begynner å bli bittelitt stressa. Ellers er jeg sånn som jeg pleier hver eneste jul når det nærmer seg.....rastløs og dårlig matlyst. Men jeg vet jo at dette snur så det holder når julekvelden kommer!
Ha en fin-fin dag, kjære venner! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Panduro er et skattkammer!
    Nå må du ikke stresse Eli - det gjør ikke jeg, he he :) Jeg har bare igjen å kjøpe 3 små oppmerksomhets-gaver til 3 søte kolleger og det gjør jeg i dag, deretter blir det bare KOZ!

    Ha en fortsatt superfin tirsdag, klem fra Perlemor :)

    SvarSlett
  2. Så fin bloggen din er ,igjen.. Masse fine bakgrunner, dufinner fram -) Morsomt å pynte på bloggen, Og kjempemoro å få en titt inn på all den fine dekorasjonen din.. Klem

    SvarSlett