onsdag 21. desember 2011

Dagen før dagen før dagen

Er fortsatt en smule stressa.....tenker hele tiden på at det kanskje er noe jeg har glemt;) Jeg skulle så gjerne ha bakt mer, laget enda mere konfekt, pyntet enda litt til, gjort ditt og gjort datt, men det er jo akkurat sånne ting jeg blir stressa av, og da forsvinner kosen helt, så jeg har lovet meg selv å sette små mål, en dag av gangen. Jeg har tenkt å lage krumkaker i kveld....eller morra. Det er jo bare kos, da. Kan sitte ved kjøkkenbordet med en kopp kaffe og steke i vei. Jeg er nesten helt sikker på at det blir jul uansett hva jeg får gjort eller ikke får gjort, så jeg kan bare slappe helt av.
Måtte bare ha en rosa mini-azalea på "englebordet" mitt. Potten er sølv, men ser hvit ut på bildet.

Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe. Vi satt og så julefilm i går, så det ble litt seint.....hm..vi forsov oss i dag, så minsten rakk ikke bussen til skolen. Gjett hvem som måtte hive seg rundt og ut å kjøre på glatta.....jepp, jeg! Skal snart hive meg i dusjen, så skal jeg vekke resten av huset, også bærer det til byen for siste butikk-besøk.
Ha en fin bittelille julaften alle sammen. 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Den følelsen der tror jeg det er noe som er innebygd i oss. Og den er ikke helt lett å legge i fra seg.

    men jule blir det, uansett. :-) Og det hadde vært deilig å ha litt krefter igjen til de dagene også,,
    Senk skuldrene og kos deg den tiden som er igjen, Så skal jeg prøve det samme :-)
    Nydelig den lille potten, og azaleaen.. Jeg får ikke de helt til, men holder pusten her, for nå har jeg fått en til å overleve en mnd.... Ha en fin dag. og kos
    Heidi

    SvarSlett