onsdag 21. desember 2011

Fotografier som juletrepynt

Idèen fikk jeg da jeg så bittesmå fotorammer til å henge opp på Nille. Jeg kjøpte et rundt, firkantet og hjerteformet(på bildet) til ca 15 kr stk. Disse har jeg bilde av guttene mine på. Så kjøpte jeg to mer pyntede til ca kr 50,- I de rammene har jeg bilde av mine kjære besteforeldre som gikk bort for få år siden. Nå er de med oss i julen på en måte. Koselig, synes jeg.

I dag har jeg bakt sandnøtter på morrakvisten, men de er så kjedelige å se på, så jeg gadd rett og slett ikke å ta bilde av de;) Gode var de, da...hihi. Nå kom sola også, og jeg fant akkurat ut at jeg manglet et par ting til kromkakesteking, så jeg må nok i butikken i dag også. Uff!
Ha en fin-fin dag, kjære venner og følgere! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. For en kjempefin ide. Det får bli til neste år. Minn meg på dem sånn litt i god tid før jul da he he.
    Ikke alle kakene er like vakre å se til, men smaken er det viktigste.
    Hei hopp må fyke videre.
    klem
    Randi

    SvarSlett
  2. Dette var jo en kjempefin ide og så kos å få hengt disse på treet:)
    Skjønner at du nå stresser og står på, Eli:)
    Har fått pyntet juletreet her idag.Det meste er nå unnagjort og i morgen kveld ventes datra og samboeren hjem til jul og det skal bli koselig.
    Kos deg videre
    Klem sissel

    SvarSlett
  3. Så morsomt med bilder, som juletrepynt. Det var en smart ide. :-)) Akkurat nå, tror jeg at jeg må ha et større tre om jeg skal ha på mer pynt, men morsomt med nye ting. Sandnøtter, er kjedelige å se på, men smaker herlig.. og deigen, før en steker de, er enda bedre. Har blirr kransekaker her i dag, Litt gaver og lit til oss selv. :-)
    Ha en fin bittelillejulaften KLem

    SvarSlett