mandag 12. desember 2011

Jule-stuebilder.....

Jeg har tatt noen bilder av stua. Det er rart med øyet som ser, for på bildene ser det nesten ikke ut som om jeg har noe rødt i det hele tatt......hm. Jeg har jo litt, da:/
Eh...ikke noe rødt
Her er det noe rødt....oppå skapet
Her har jeg et rødt bær-hjerte i vinduet, men her kommer jo juletreet, så da blir det masse rødt...tror jeg
Rotta Rolf har litt rødt på seg
Rødaktig kobberstjerne i vinduet

Nei, jeg har visst ikke så mye rødt. Jeg husker med gru tilbake til nisse-tiden, hvor jeg hadde nisser overalt, og til og med rødmalte stuevegger.....GRØSSSSSS, jeg var jo lei jul allerede før nyttår.Ting som ikke kommer inn i mitt julehjem never again:
  • Rød tape på vinduene
  • Snøspray på vinduene
  • Oppblåsbare nisser og kranser(eneste som skal være oppblåst her i jula er meg, hihi)
  • Ekte juletre(er allergisk, også drysser det enormt som regel)
Jeg ønsker meg vidvinkel, men det går ikke an å sette linse på kameraet mitt. Jeg får bestille mannen til å ta ordentlige julebilder når alt er ferdig pyntet til jul, for han har proff-apparat. Var egentlig jeg som fikk det til jul for to år siden, men jeg klarer ikke å holde det, hehe.
Nå skal jeg hoppe dusjen, også skal jeg prøve å starte bilen.....den har stått i flere dager i kulda,,,,
Ha en fin-fin dag kjære venner og følgere! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Så fint det er pyntet hos deg, Og så fin du har det. :-) Moro å få lov å komme inn å kikke på julepyntede stuen din.. Det blir liksom aldri slik på bilder, som man ser det i virkeligheten.. Her hos meg så er det litt mer ulike farger, selv om inne i hodet mitt, ville jeg gjerne hatt like stilig og hvitt som hos deg :-) Men jeg er fornøyd når jeg ser meg rundt, helt til jeg tok oversiktsbilde, da synes jeg det så helt kaotisk ut.. hihi...
    Men det var din fine juelstue som var i spøkelyset.. Og detn er kjempefin... :-)

    håper bilen starter, og du får kommet deg på tur, Her skal dagen nytes, stille og rolig, før jeg får kommet i gang, med resten av gavene snart-
    Ha en fin luciadag,
    Klem i fra Heidi

    SvarSlett
  2. Heia Eli :)
    Kjempekoselig pyntet hos deg også :)
    Er egentlig ikke så glad i nisser og mye rødt jeg heller, men barna er veldig på det, at rødt må det være når det er jul å så har jeg det jo veldig fargeløst ellers så det er jo greit med litt forandring, å så blir det jo så godt når jula er over og man får ta det ned igjenn, he,he :)

    Ønsker deg ei fortsatt fin adventstid
    Klem fra meg :)

    SvarSlett