lørdag 31. desember 2011

Takk for det gamle.....bilderas

Jeg har gått igjennom mine innlegg for hele året, og har plukket ut et bilde for hver måned. Jeg ser at det å lage ting, fikse og fornye er det som har vært meg i et nøtteskall i året som gikk;)
JANUAR: Jeg vant skrift hos Hilde Heimdal, så det arvede gamle bordet mitt ble helt "up to date".
FEBRUAR: Jeg kjøpte noen skrifter hos Hilde Heimdal, og dekorerte en helt alminnelig og rimelig Ikea-lampe.
MARS: Denne måneden oppdaget jeg å bruke gamle Norgesglass på nye måter.
APRIL: Vi plantet en syrin i hagen.
MAI: Vi pusset opp gjestedoen.
JUNI: Brukte hylleknekter på en ny måte etter tips fra Ninas lille gale verden.
JULI: Selv om det regnet mye i sommer, prøvde jeg å gjøre det koselig ute på terrassen. Hang opp hylle og lagde litt mer "utestue".
AUGUST: Jeg pusset opp et gammelt furuspeil, og ble ganske fornøyd med resultatet.
SEPTEMBER: Jeg pusset opp gangen. Fra hvit til beige(hvit te).
OKTOBER: Jeg lagde min første lyslykt.
NOVEMBER: Jeg lagde et bilde av en bilderamme til under 20 kr.
DESEMBER: Et lysfat som inneholder både natur, bling, nisser og engler. Jul hos meg i et nøtteskall;)

Jeg vil takke alle mine venner, følgere og inspirasjonskilder. 
Jeg vil takke for koselige kommentarer, tips, og for at dere deler sorger og gleder, og gir av dere selv og deres hjem. 
Jeg setter umåtelig stor pris på dere alle, og vil ønske dere et riktig 
GODT NYTT ÅR! 
Nyttårsklem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin kavalkade. :))
    GODT NYTT ÅR til deg og dine.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Herlege bilder som alltid her hos deg Eli:)

    Ønsker deg og dine eit GODT NYTT ÅR!!!!!Gleder meg til å følge deg vidare i året som kjem♥
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Heia Eli :)
    Koselige bilder av året som gikk, du er flink og ordner mye det ser man jo :))

    Takk for alle gode ord hos meg og godt nyttår til deg, gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)
    Stor nyttårsklem fra meg :))

    SvarSlett
  4. Skal si du har ordnet en flott Kavalkade over alt det fine du har gjort i 2011:)
    Takker for et kjempegodt bloggvennskap i året som har vært og for alle de skjønne og gode kommentarene du legger igjen hos meg, du er bare så god Eli:)
    Gledes til å følge bloggen din også i 2012:)
    Ønsker deg et Godt Nyttår
    Nyttårsklem Sissel

    SvarSlett
  5. Så koselig! Tusen takk for fine ord alle sammen;))

    SvarSlett