mandag 27. februar 2012

Endelig!


Endelig fikk jeg de gardinene jeg skulle ha til stua. Har tatt ned de brune vintergardinene, og hengt opp Maria Voilet. Jeg kjøpte de på Kid for penger jeg fikk av mannen til bursdagen min. Nå ble det lyst og trivelig inne. Måtte jo selvfølgelig ta bilde da det var mørkt ute, da...hehe. Er veldig fornøyd! Det jeg ikke er så fornøyd med er været i dag! I går var det jo sååå nydelig med sol og varmegrader. Men når jeg står opp i dag er det 4 kuldegrader, og det har snødd! Æsj, jeg vet jo at våren ikke er her riktig ennå, og at Mars måned er lang, men man har jo et håp, ikke sant?!
Uansett, ha en fin-fin mandag! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. God morgen!
    Deilig når det lysner og man kan pynte med vår-gardiner ja!
    Dårlig vær hos meg i dag og, etter en så nydelig og vårlig helg!!
    Så da bruker jeg dagen til å male inne..
    Ha en NydeligFlott mandag!

    SvarSlett
  2. Så vårlig, lyst og lekkert det ble hos deg :)
    Kjempefine gardiner så skjønner du er fornøyd .
    Er fortsatt ikke ferdig på stua,det baller på seg d:) Og med den dårlige servicen på nettbutikken edda interiør, så er enda ikke kalkmalingen kommet. Ble lovet at den skulle sendes raskt og da den ikke kom på lørdag ringte jeg de igjen. Fikk da vite at de ikke hadde den fargen jeg skulle ha inne på lager. Da ga jeg beskjed at de bare måtte slette bestillingen. Så tok jeg kontakt med Linneas hage som også forhandler denne malingen, og hun jeg traff på der var så behjelpelig.Så nå skal iallefall malingen være underveis :)
    Uff ja ikke noe særlig...først ga de ikke beskjed om at den lyse malingen jeg bestilte først ikke ga den effekten jeg ville ha, da måtte jeg bruke en mørkere nyanse. Så når den ble bestilt over telefon sier de ikke fra om at denne fargen jeg da skal ha, ikke er på lager.Ikke til å tru.
    Så kaos på stua for tiden, hledes til å få alt i orden igjen:)
    Ha en fortsatt fin uke
    klem sissel

    SvarSlett
  3. Så morsomt st du husker både såpene og dropsesken! Herlig! Blir jo rent nostalgisk av slikt ;-)

    Så skjønn blogg du har, og et nydelig hjem. Jeg gleder meg til å se mer til deg :-)

    Ha en deilig tirsdag!
    Klem klem

    SvarSlett