søndag 19. februar 2012

Fastelaven eller fastelavn......

I dag er det sol og 5cm nysnø! Jeg måtte finne ut om det het fastelaven eller fastelavn, for vi uttaler det jo med en på slutten, i hvertfall jeg. Det heter fastelavn, altså uten en på slutten, bare n. Jaja, man lærer så lenge man lever! Jeg skal ikke bake boller i dag......jeg skal bake cupcakes! Det blir bursdagsselskap for meg i dag, og mannen kommer hjem etter 9 dager og netter borte på jobb! Det blir ikke det store laget, bare en liten markering. Egentlig har jeg dagen i morgen, men da drar minsten på skoletur. Jeg har kjøpt marsipankake og diverse annet. Her i huset er det sånn at når andre har bursta' baker jeg, men når jeg har bursta' skal jeg få slippe å styre så mye, så da kjøper jeg en del. I morgen på dagen min er mannen og jeg helt alene et helt døgn, før han skal på jobb igjen, så da skal vi kose oss, enten det blir ute eller hjemme. Vi får se;)
Måtte bare dekorere disse i går. Første gang jeg har tatt decoupage på noe annet enn hvite lys. Ble ikke så værst, vel;)

Nei, jeg får hive meg rundt, så blir det bilder av kakene seinere, hvis jeg får dem til sånn som jeg har tenkt.
Ha en fin fastelavnssøndag alle sammen! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar