tirsdag 21. februar 2012

Kidnapping og blomsterflor

I går gikk jeg helt i ørska! Jeg rakk såvidt å kle på meg. Rakk ikke å spise frokost engang! Det var telefoner, sms'er og besøk hele dagen, fra kvart over 11 på formiddagen til kl 19 om kvelden. Da ble jeg og mannen(han visste det, og var med på komplottet) kidnappet, kjørt til byen og plassert på en restaurant. Der fikk jeg vin og kjempegod mat! Ble kjørt hjem igjen, og da mannan og jeg satte oss i sofaen alene, og jeg fikk i meg et glass vin til, sloknet jeg,hehe. Jeg sov ikke så lenge da, så vi koset oss til ganske seint. Med minsten på skoletur, var det ingen som skulle opp tidlig, så da kunne jeg sove lenge i dag. Jeg har fått mye fint, da. Foruten to blomsterbuketter jeg har vist før, som jeg fikk på forskudd, fikk jeg disse blomstene her også:

Jeg har fått gavekort både i et parfymeri, og i min favoritt-interiør-butikk. I tillegg fikk jeg smykker, og penger til gardiner. Jeg trenger vel ikke si at jeg allerede har vært i byen og kjøpt dem i dag.....hihi. Puh, er sliten jeg! Mannen har dratt på jobb igjen, og jeg er alene, så nå skal jeg slappe av litt, før minsten skal hentes etter tur i kveld/natt en gang. Det kan bli seint, for det var visst kolonnekjøring over Strynefjell.
Ha en videre fin tirsdag, alle sammen, og gratulerer med dagen til Kongen vår!
 Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar