tirsdag 7. februar 2012

Lengter til våren!

Jeg lengter sånn etter våren, at jeg fant frem den rosa mugga og kunstige ranunkler. Jeg er en av de som ikke orker masse farver over lengre tid, men akkurat nå følte jeg for litt rosa på kjøkkenet! Jeg elsker jo hvitt, men heller hvitt inne enn ute;)
Jeg var innom Bohus i går, og fikk med meg to rosa kubbelys, en liten søt duk og nye servietter.
Den rosa på duken er brodert, og ikke trykt! De hadde større også....hm, tror jeg må tilbake å kjøpe meg morsdagsgave;)

Nå skal jeg på posten, for der ligger det en pakke til meg. Hvis det er den nye liftgardina, blir det vinduspussing og stryking i dag.
Ha en fin tirsdag, kjære venner i blogglandia! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Deilig med vårlige inslag.. jeg gleder meg til våren, og har vurdert å begynne å så litt frø.. Herlige de rosa lysene, mugga, og den søte duken.
    Deilig å få litt våfølelse. Det ser så koselig ut i kjøkkenkroken din.
    klem Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg lengter meg også syk etter våren. Jeg gleder meg til alle blomstene og til å plante selv.
    Ha en superfin uke.

    SvarSlett