onsdag 29. februar 2012

Uventet melding


Jeg fikk en uventet melding på bursdagen min i forrige uke. Den var fra Plantasjen som jeg er medlem av. Der sto det "Gratulerer med dagen, og i anledningen vil vi gi deg en syv-pac med roser helt gratis." Jeg måtte hente den innen 1.mars, så her forrige dagen dro jeg innom. Bor jo rett i nærheten, så jeg sveiva innom etter en handletur. Nå var riktignok disse rosene veldig små, men såååå søte, da! Koselig gest, og veldig greit med alt som er gratis! Holder på å vaske Ektorp-trekk om dagen, og det blir mange maskiner! Har jo både vinkelsofa, stol og puff! Deilig å få helt reine trekk nå som det er vår snart.......vegg-vask neste.....men det må jeg ha hjelp til!
Ha en fin onsdag, kjære medbloggere og følgere. Ps Velkommen til nye følgere! 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Hei på deg. :o)

    Åh men så hyggelig med en sånn melding da. Koselig det. :o)

    Så mange fine bilder du viser under her. Tøff sengegavel, å gardiner osv osv. ;p

    Ha en super dag.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett