fredag 23. mars 2012

Endelig fredag!

Det er ikke det at det skjer noe spesielt, men jeg kan sove lenge i morgen:D Jeg er helt alene hjemme i kveld, så da blir det tv og litt snacks. Har lyst på pitabrød med kylling og salat. Gidder ikke å lage svære middager til bare meg. Jeg går fortsatt på penicillin, og er egentlig ferdig i kveld, men er ikke bra. Betennelsen i kjeven er der fortsatt, selv om den er noe bedre. Jeg får vel ta et par dager ekstra. Også jeg som hadde gledet meg til et glass vin i helga:( Jaja, får spare den til påske;) Fordi jeg har vært i så dårlig form den siste uka, har det vært stille fra meg. Har ikke orket å gjøre noe, annet enn det jeg har måttet gjøre.
Jeg tørket noen små mini-roser og knøyt på en blondebånd. En liten farveklatt på kjøkkenveggen.


Det ser ut til at været blir bra i dag også. Det er ingen tvil, våren er her!
Ha en fin-fin fredag, kjære dere alle sammen! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg god bedring Eli,det er ikke godt å ha betennelse i kjeven,det hadde min kjære for en tid tilbake. Går på penicillin jeg også usj blir så svimmel av den. Her har vi også herlig vårvær men jeg orker knapt å se ut av vinduet. Nå må jeg finne sofa`n igjen.
    Klem fra Mette.
    Skjønt bilde.

    SvarSlett
  2. uff betennelse i kjeven høre sikke godt ut...God bedring..håper det snart er over..))

    SvarSlett