fredag 2. mars 2012

Fredagsplaner

Nå er det helg igjen, dere! Er alene frem til i morgen, så jeg må finne på noen puslerier. Har et par idèer da. Det er så mange som har laget seg sånne rosetter til å ha til pynt eller på diverse ting. Jeg kunne godt tenkt meg å lage en nål som jeg kunne ha på klær....jeg får prøve;)


Disse tulipanene sto gjemt i en stor blomstergruppe jeg fikk til bursdagen min. Siden to av plantene var avblomstret, måtte jeg demontere den, og der innimellom eføy og St.Paulia sto den noen tulipanknopper. Jeg plantet dem i en potte alene, og se nå. De har sprunget ut, og har den nydeligste rosafarven. Me like!

Jeg måtte kaste perleblomstene jeg hadde oppi denne, og jeg fant en dekorativ erstatter, selv om det ikke er blomster på den, da. Atter en dag med sol, ser det ut til! Jeeeeeejjjjjj!
Ha en knallfin dag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar