fredag 30. mars 2012

God helg med noe nytt;)

Nå er det nesten en uke siden jeg blogget, og etter en liten runde i blogglandia kjente jeg at jeg fikk abstinenser....;) Jeg har vært og brukt resten av gavekortet mitt, og denne godsaken ble med meg hjem. Den hadde jo selvfølgelig vært finest i et vindu, men jeg har to katter som elsker å sitte i vinduene....se bare på sofaryggen.....de har revet ned en kunstig grønn "ball" som står oppi en krukke i vinduet. Kan jo knapt ha ekte planter, for de spiser dem. Joda, de får mat;) Uansett, jeg har liksom ikke fått stæsjet denne frisèen? ordentlig ennå, bare hengt på et par forskjellige hjerter. Jeg har et par idèer til hva jeg kan ha der, så det blir nok forandret på seinere.

Ønsker dere en riktig god helg! 
 Klem fra Eli:)

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg en flott helg. :)
    Kjempefin frisee.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Heia Eli :)
    Kjempefin frisee du har kjøpt deg, ønsker meg en slik for å ha i vinduet jeg også :)
    Syns den var fint pyntet med hjertene siden den er så fin i seg selv, det enkle er jo av og til det beste :))

    Fortsatt fin helg til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Takk. En riktig fin helg til dere også, Mette og Mette:))

    SvarSlett
  4. Så flott den var! Nydelig :-)
    Kjenner til dette med nysgjerrige kattepuser ;-)

    Tusen takk for tips ang sengen i møkkakjelleren :-)
    Ønsker deg en herlig påske- nyt!!

    Klemmer

    SvarSlett