lørdag 10. mars 2012

Har puslet og laget diverse ting

Jeg har dekorert en ny fyrstikkeske. Ble ordentlig sukkersøt, denne;)

Jeg har også laget en rosett. Tror det skal bli en nål.

Jeg har heklet en kors-duk.

Jeg fant noe gammel engelsk blonde jeg fikk kloret og sydd, så da gjør det ikke noe om kappa er snuppete, siden jeg har gardiner på sidene.

I dag har jeg ikke så mange planene. Har fått noe mave-virus-greier. Tre i familien som har det. Det er noe dritt, bokstavelig talt, hehe. Det hjalp litt med kokt ris!
Ha en fin lørdag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

4 kommentarer:

  1. Her har du vært produktiv,ja.:)

    God bedring.Håper dere blir fort friske og raske igjen.

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  2. Så flink du er:-) Ønsker deg en fin-fin helg :-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. So flink du er Eli!!!Skjønnaste fyrstikkeske og rosett♥
    God bedring:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Ikke få prosjekter du har igang, ser jeg. :-) SÅ flink du er.
    Den fyrstikkesken er jo bare helt herlig.. For et stykke arbeid Her er det mye jobb med stive fingre. Du er veldig god :-)

    Rosetten er nydelig, og kommer nok til å bli veldig fin som nål.. sommerlig å fin nå utover på varme dager.
    Korsduken er fin. Ikke lett det ananasmønstret (??), men du ser da ut til å ha veldig draget på det.
    Gardinen din ble veldig fin.
    Vurderer litt liftgardiner her også. Har vært så redd det skal bli mørkt, siden vi ikke har så mye vinduer, men hvite, er jo luftige og lyse.. og berre lekkert.
    Klem

    SvarSlett