lørdag 24. mars 2012

Inne-sysler i finværet

Gjett hvem som skulle sove lenge i dag, men som våknet kl 08.00! Joda, det var meg, det! Er jo vant til å stå opp før 7 hver dag, så det er vel den innebygde klokka. Jeg våknet sår i halsen og med hovne kjertler.....åssen går det an da? Jeg går jo på penicillin. Jeg pøser innpå med grønn/kamille/sitron-te med honning. Har bestemt meg for at jeg skal bli frisk igjen, så det så! I dag holder jeg på å male høna mi;) Hehe....en påskehøne, altså. Hadde en ubehandlet etterslenger fra vi drev med keramikk igjen, og det er jo snart påske. Skal male den ferdig, så får dere se.
Selv om det står "Home made" på det lille skiltet, er det bare rosetten jeg har laget, altså;)

Hadde egentlig ikke tenkt til å ha den her, men den får sitte her så lenge og støve litt....

Ha en toppers lørdag, kjære bloggvenner og følgere. 
 Klem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. Heisann Eli:)
    So skjønn lampe og rosett!!!!Flink du er.
    God bedring med halsen din.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Gløymte å seie at det ikkje var tapet,men notatbok frå KC;)
    Kunne absolutt tenkt meg tapet i det mønsteret også♥
    Fortsatt fin kveld til deg:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Koselige innesysler du har gjort ..D:)
    Nå må du jammen se til å bli frisk,Eli.
    Ikke sikkert at det er rette pencilin du har fått ?
    Selv slo migrenen ut meg i helgen, så plassen min har vært under dyna for d meste.
    Kjenner bedring igjen idag så d går vel rette veien D :)

    Go bedring og håpe du får en fin ukestart:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Hei Eli, så kjipt at du er syk da :(
    Veldig fin lampe, rosetter ble prikken over i`en!

    God bedring med klem fra Lillian :)

    SvarSlett
  5. Kjempe fin rosett =D flinka.
    God bedring.
    Klem

    SvarSlett