torsdag 15. mars 2012

Litt heldig, da;)

Hei alle sammen. Neida jeg har ikke gått litt for seint i hi, men for det første har jeg vært syk, og det har pc'en også. Jeg fikk pådratt meg mavevirus først, og rakk ikke engang å bli ferdig med det før jeg fikk kjevebetennelse pga en visdomstann! Nå er det penicillinkur før jeg må bli kvitt problemskaperen. Pc'en min er syk i usb inngangene-sine! Måtte inn på en liten bærbar, legge inn bildene der, sende de til meg selv, åpne mailboksen på den stasjonære og kopiere dit. Kunne jo gjort alt på den lille, men den er så liiiiten. En tablet-pc. Må jo ha forstørrelsesglass for å se hva jeg driver med..... Dere husker sikkert at jeg for en liten stund siden bestilte skrift fra Fru Rosas Landhandel, og fikk klistremerker! Ble selvfølgelig veldig skuffet, og skrev til dem. Nå må jeg skryte litt, for jeg fikk skikkelig service! Jeg fikk velge meg en annen vare, og valgte en duk med blått broderi. Jeg fikk ikke bare den, men et koppehåndle som hører til på kjøpet. Veldig fornøyd!
Nydelig broderi, tjukk ordentlig bomull, forseggjort og fine detaljer!

Dette er det skikkelig kvalitet over! Me like;)

Dette putetrekket sydde jeg sjøl her om dagen. Helt enkelt med et lite strykemerke.

Det er litt kaldere i dag, og litt disig, men jeg både håper og tror at sola kommer i løpet av dagen.
Ha en fin-fin torsdag alle sammen! Snart helg! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Uff da jammen har du hatt mye nå..håper formen er bedre både på deg og pc`en...

    Så fine ting du fikk da 0))

    Ønsker deg en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Jammen sliter du mye med helsa di, Eli.
    Får håpe det ordner seg til det beste så du får nyte av helgen ..D:)
    Så bra at du var heldig til slutt med bestillingen :)
    Enig med deg i at interiøret kan fort bli for mørkt om en pøser på med for mye ...Men selv har jeg mye av det hvite som jeg alltid har hatt, og det kommer jeg nok til å ha fortsatt...Men tror ikke de sterke fargene kommer inn i hjemmet her noe mere nei, de fargene ble jeg ferdig med på 80 tallet...D:)
    Kos deg nå da og håpe pcn blir fort frisk å da:)
    Ser nå jeg også at det er to forskjellige tapeter vi har, men fine begge da synest nå jeg.
    Klem sissel

    SvarSlett