lørdag 3. mars 2012

Skal, skal ikke.....

Tv-veggen! Jeg fikk det skjoldet til høyre for tv'n til bursdagen min, og den vegglysestaken på andre siden har jeg flyttet dit nå, da jeg trengte en motvekt. Så er det store spørsmålet......skal jeg male høyttalerne eller ikke. Fronten er jo bare til å vippe av, også rulle i vei. Det må vel være mye penere med hvitmalt enn med den brune folien som er på nå. Hadde det enda vært treverk! Hva synes dere?

Ellers tror jeg det blir en stille dag. Våknet med sti på øyet, da! Er det mulig! Ja, er det ikke det ene, så er det det andre, så kjærringa og blødde neseblod!
Ha en toppers lørdag alle sammen! 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Hehe artig den med kjerringa...... :))
    Hadde malt de jeg eller gjemt de,det har jeg gjort,gjemt de altså.
    Klem.

    SvarSlett