lørdag 17. mars 2012

Snart to års blogge-markering

Det er snart to år siden jeg blogget første gangen, og det må jo markeres! Da blir det en giveaway hos meg.Jeg tenkte jeg skulle vise om igjen det aller første bildet jeg la inn. Min kjære kjøpmannsdisk. Den sto på kjøkkenet i gamle-huset vårt. Nå står den i stua.
Nå er det lørdag, og i dag har jeg matet støvsugeren, tørket støv og ryddet litt. Er fortsatt i dårlig form. Har gått en uke på penicillin, men er ikke noe bedre. Jeg er nok litt rar og mot normalt.....jeg får vondt i hodet av smertestillende, og er allergisk mot allergimedisin...hehe. Bra jeg er godt voksen, ellers hadde jeg vel ratt blitt gravid av p-piller;) Kanskje jeg kan bli slank av sjokolade og potetgull....??? Neida;) Jeg får nok smøre meg med tålmodighet, for penicillinen jeg fikk er ganske svak for at den ikke skulle gå så mye på maven. Sikkert derfor jeg skulle ha en 10 dagers kur.
Jeg håper dere alle har en fin-fin lørdag! 
Klem fra Eli:)

9 kommentarer:

  1. Hei Eli :)
    Mange flotte innlegg og bilder
    nedover her siden jeg var innom
    sist :) Å tenk 2 års blogging,
    tiden går så utrolig for... Ser
    også at du har vært mye dårlig,
    ikke noe kjekt i det hele tatt!
    Det skal jeg skrive under på :)
    Tror aldri jeg har vært så mye
    syk som jeg har vært i det siste
    Får ikke akkuratt så mye energi
    av å være syk hele tiden nei...
    Ønsker deg i alle fall masse god
    bedring og ha en fiiiiin helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Eli og tuuuusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Så kjedelig å være syk, ønsker deg masse god bedring!
    Jeg hadde just 1 1/2 år på bloggen og har en give-away gående:)
    Og veske nr. 2 er halvferdig nå i kveld.....den blir hvit med litt grønt:)
    Ønsker deg en kos kveld tross sykdom!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med to år :)
    Mykje flott nedover bloggen din!Inspirasjon ♥

    Ynskjer deg ein strålande søndag :)

    SvarSlett
  4. Heia Eli :)
    Uff som du sliter med helsa for tiden, er ikke noe særlig med magevirus kan jeg tenke meg, håper du blir bedre snart :(

    Koselig bilde av kjøpmannsdisken din, å gratulerer med nesten 2 år, jeg hadde 1 års dag nå i februar :)

    Blir spennende med giveaway :)

    Masse god bedring til deg
    Klem Mette :)))

    SvarSlett
  5. Hei Mette =)
    Håper at formen din har komet seg litt mer nå, kjipt når en går slik og "hangler"...
    Ønsker deg en fortsatt god uke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Navnet er Eli, men takk skal du ha, hehe;)

    SvarSlett
  7. Heia. Håper virkelig formen er bedre!!!
    Det er vel mye tiden på året også. Har vært mørkt og kaldt lenge og energien og imunforsvaret er dårligere tror jeg. Vi satser på sola som beste medisin framover.
    Tiden går unna i en fei og moro å dokumentere den med bloggingen. Vurderer å lage meg et par bloggbøker. En for hvert år.

    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  8. Så kjempefin den disken din :)
    Jammen er du syk igjen, stakkars deg..D:)
    Gratulerer med forestående 2 års jubileum som blogger :)Koselig å følge den flotte bloggen din, Eli:)
    I morgen kveld skal jeg på inspirasjons aften og høre på Signe Scniller kjent ifra Sinnasnekker`n og bloggen Resignert. Hun skal holde foredrag der jeg holdt mitt for ei stund siden. Så det blir spennende :)
    Her er det langt fra vår enda, regn og ruskevær...surt og kaaldt.
    Eneste positive er jo at snøen forsvinner.
    Go bedring
    Klem sissel

    SvarSlett