torsdag 8. mars 2012

Søte glass og frøken detektiv....



Jeg har funnet glass fra Green Gate! Er de ikke søte?! De hadde med grønne prikker også, men jeg synes de med blå var finest. Nå ser blåfarven litt skrikende ut pga blitsen, så glassene er enda finere i virkeligheten. Gjett hva de kostet.......25 kroner stk. Er det billig, eller! Nå skal de ikke vaskes i oppvaskmaskinen, men det blåser jeg i. Vasker enkelte ting for hånd allikevel. I dag har formen vært ganske bra. Været har stabilisert seg, så jeg har vært i byen. Jeg har lekt politi i dag også, hehe. Jeg og eldstemann kom kjørende på vei hjem. Da ser vi plutselig en bil som svinger brått inn på en busslomme og like brått ut igjen uten å gi tegn. Bilen bak den måtte bråstoppe, og bilen bak der igjen kjørte inn i den foran. Bak der igjen kom jeg, men klarte å stoppe på fire stive piggdekk! De to som krasjet svingte av veien, mens han som var opphavet til ulykken gasset på og kjørte i vill fart videre. Jeg la meg på hjul, og der lå jeg helt til vi fikk tatt nummeret. Da snudde vi og dro tilbake til de som krasjet. De fikk nummeret, og ringte politiet. Dagens gode gjerning! Sånn dustekjøring da gitt! Må jo ha vært påvirket av noe! Så sant været og kroppen vil, har jeg et par småprosjekt i morgen;)
Ha en fin kveld, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Ja, det må ein seie...so bra at du fekk tak i nummeret på bilen!Absolutt ei god gjerning Eli:)

    Dei glasa er berre superskjønne.Har berre sett dei på bilde.Dei er sikkert enda flottare i verkelegheita.Det var no ein veldig grei pris også da:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Glassene er nydelige!! spesiellt den blondekanten:)
    Godt du fikk tatt nummeret og håper den sjåføren for sviii:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. KJEMPE søte green gate glass! Herlig og vårlig!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett