søndag 4. mars 2012

Stue

Da er det plutselig søndag, men det er litt overskyet og bittelitt kjølig ute. I går var det knallvær, da! Jeg tok noen bilder av stua. Har vasket trekk og puter til Ektorpen. Det tok sin tid, men sååå deilig å få gjort det!
Legg merke til den store papirposen på gulvet.....det er kattenes leke. Den holder de på med mye. Spørs om jeg må finne noe annet de kan krype inn i som ikke bråker så fælt;)

Zippo koser seg på nyvaskede tepper i sofaen.

Har byttet ut de brune putetrekkene med lysere, og grått på bordet. Nå var jeg lei av lysfat! Har telysestaker i betong med blondekant, og disse liker jeg veldig godt.

I går fikk jeg enda en burstadgave på etterskudd: Den største Sfinx konfektesken! Klarer jo ikke å la være å gomle......;)
Ha en fin-fin søndag alle sammen! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. Hei <3

    lekre bilder, synes du har det VELDIG fint !!!

    ( samme smak du og jeg )

    Varme klemmer fra Lolita <3

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig hjem du har, virkelig flott :)
    Koselig blogg, her kommer jeg til å droppe innom ofte ja :)
    Ha en fortryllende dag
    Laila

    SvarSlett