tirsdag 24. april 2012

En fin dag!

Foreløbig ser det ut til å bli en fin dag. Det er nesten sol. Det regner ihvertfall ikke. I går var det burstadfeiring av mannen i huset, men det er ikke bare han som er glad i sjokoladekake......Den ene av kattene våre er en skikkelig søtmons;)
Zippo og Pepsi sitter bare og venter...
Nå kom kaka på bordet, og vi kan ikke gå fra, da er Zippo der på et blunk. Se han følger med.....!

Har planer om å pusse vinduer, men jeg får se hvor langt jeg kommer i dag. Ble anbefalt vindus-microfiber-kluter fra Nille, og det er innkjøpt.
Ha en toppers dag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

5 kommentarer:

  1. Kakekatt med andre ord. Synes jeg ser han sitte på bordet og gafler innpå he he.
    Pusse vinduer MÅ vi også gjøre for vi har konfirmasjon her hjemme om under 2 uker så det haster. Får sette gubben i gang til helga :)
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  2. Heia Eli :)
    Gratulerer med vel overstått dag i huset :)
    Herlige bilder av søte pusikatter, å den kaken så veldig fristende ut :)
    Her har vi hatt fint vær de siste ukene, men jeg er stort sett inne å planlegger konfirmasjonen, men det er jo spådd tropesommer i år så da satser jeg på å ta det igjenn :))

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Så søt kakeglad pus. :))Hadde planer om vindusvask jeg også men det er så kald vind her på vestlandet brrr. Gratulerer med overstått bursdagsfeiring. Ha en fin kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Hei Eli:)

    Ja den kakae nså riktig god ut, så jeg forsår katten godt. hehe..

    Så koselige bilder. Og vel oversått dag til din mann.

    Ha en fin kveld.

    Margareth

    SvarSlett
  5. Så søte dere er! Takk for koselige kommentarer! Klem til dere + et kakestykke;)

    SvarSlett