søndag 22. april 2012

Sein, kjølig og våt vår = lang, varm og solrik sommer?

Heisann! Jeg har akkurat funnet frem bildene fra i fjor på akkurat samme tida, og da var det sommer! Neida, jeg er ikke lei meg for at det fortsatt er vår med sol, regn, snø, slaps osv. Det er akkurat sånn en norsk vår skal være. Når sommeren kommer, vil jeg gjerne at den varer til september, minst! Ikke at den er ferdig før fellesferien starter. Derfor venter jeg tålmodig med å sette ut utemøbler og blomster. Jeg koser meg med knopper og gress som sikkert blir grønt og frodig når det blir sol og varme, siden det nå har fått nok vann;)




I dag har mannen gebursdag, så jeg må nok bake sjokoladekake som er det beste han vet. Han har også bestilt Chicken Tandori til middag. Da er det bare å skrive handleliste og sette i gang!
Ha en toppers mandag, alle sammen! 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer so mykje med mannen din sin bursdag!!!!Snill du er som baker og styrer:)

    Herlege utebilder♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett