mandag 21. mai 2012

Fint vær til å male ute i:)

Nå ble det overskyet, så jeg tror det blir regn, men ellers har det vært sol og varmt i dag. Jeg har tettet sprekker og gitt mitt eldgamle stuebord et strøk maling. Gjør ikke noe om det begynner å regne, for jeg har markise over. Ellers har jeg fått kjøpt noen blomster, men må ha litt til....;) Tenkte jeg skulle kjøpe frø og så urter i potter som jeg skal ha på ute-hylla på terrassen.
Dette ble mye finere, også ble det hvitt igjen. Utrolig hvor mye det gulner etter et par år!

Under markisa er det ikke så mange blomster som trives, men lobelia liker seg i halvskygge.

Denne hengepetuniaen henger i solveggen, og jeg ser frem til at den velter utover av blomster;)

Nå skal jeg på frø-jakt! Ha en toppers dag, alle sammen! Hjertelig velkommen til nye følgere! Så moro at dere vil følge meg. Håper dere vil trives her!

Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble;)
    Ja, hvitmaling gulner over tid, uansett hvilken maling det er har jeg erfart.
    Kjempekoslig på balkongen din.
    Har enda ikke fått plantet ut noe blomster her, etter som det har vært alt for kaldt.
    Venter forgjeves på bedre temperatur ;)
    Kos deg og ha ei ny fin uke
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Hei hei. Skal si du har vært flink å male i det siste. Så koselig ute hos deg. Jeg venter også på at små planter skal bugne av blomster om ikke mange ukene. Herlig tid.
    Kos deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, kjære Eli! Ikke så mye som skal til for at det ser såå mye bedre ut!

    Ja, den vestfoldske skjærgården er bare fantastisk!
    Jeg elsker den!

    Ha en fin pinse, vennen!

    Klem

    SvarSlett