fredag 8. juni 2012

Fredag, sol og sommer!

Endelig ser det ut til at sommeren kommer. Ikke for det, jeg har ikke savnet den veldige varmen som var, men litt av den, kanskje;) I helgen får vi familiebesøk, og det fikk jeg vite i går, så jeg må hive meg rundt, planlegge, handle inn, forberede mat og bake. Blir koselig, da! Her er tingene jeg fikk fra Kremmerhuset.
Den minste skjellampen(de har to str) Det ser ut som om det er veldig gult lys, men bildet lyver.

Koselig og varmt lys!

Endelig fikk jeg en kurv med plass til oppvaskting.

Også den "rosa" lyslykta uten rosa, hehe. Men fin, er den!

Jeg ønsker dere alle en riktig fin fredag! 
Klem fra Eli:)

2 kommentarer:

  1. God morgen Eli:)

    Så vakker den lampen er. Så den på kremmerhuset. Men har liksom ikke noe plass til den for tiden..

    Du har det veldig fint, flinke deg.
    Ha en fin helg :)
    Go klem fra Margareth

    SvarSlett
  2. Heia Eli :)
    Lørdag, sol og sommer her, ivertfall nesten, litt kald nordavind enda men :)
    Masse fint du har kjøpt deg, kjempetøff den sjellampen, å den oppvask kurven var både smart og fin :)

    Fortsatt fin helg til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett