torsdag 23. august 2012

Å ønske seg det man ikke kan få

Hei alle sammen. Halvannen uke siden jeg blogget, men det har sin naturlig forklaring. Min svoger og svigerinne har flyttet rett ovenfor oss, så jeg har påtatt meg den store oppgaven og pusse opp for de. Har malt stue og kjøkken, og har igjen trappegang, entrè, og wc. Jeg tjener noen kroner på dette, og det kommer godt med, for på veg hjem fra Gjøvik forrige fredag, stoppet bilen midt i et kryss på Lunner. Dynamoen røyk, men først sluttet servoen og virke, så begynte ABS-lampå å lyse. Dårlige bremser og steinhard styring med andre ord. Nå står duste-Poloen og skammer seg på Hadeland og venter på ny dynamo fra Tyskland:( Sånn går no dagan'. Jeg skulle kikke innom Ikea på nett, siden ikke alt står i den nye katalogen. Tror dere ikke at den baderomsserien jeg har forelsket meg i, og som vi skulle ha på badet har gått ut, da!!!!??? Rakk å kjøpe servantskap og speilskap til gjestedoen, så var det slutt. Åååå!
Dette speilet hadde de på Ikea før. Da jeg skulle kjøpe det, var det gått ut!

Det samme med disse lyslyktene fra Kremmerhuset. Gikk ut de også!

Så var det denne baderomsserien fra Ikea, da. Flågen heter den.

It was not ment to be, er det ikke det dem sier:p Nei, jeg får gå og svinge malekosten. See ya;) Klem fra Eli, en av de frustrerte fruer....

3 kommentarer:

  1. HEI ELI :))
    UFF DA SÅ UHELDIG:(
    Bra du fikk en male jobb da :))
    ønsker deg en fin dag :)
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  2. Det var da veldig så uheldig du var...Men det kan jo godt hende at noen av Ikea butikkene har mer igjen av det du ønsker deg, jeg hadde tatt en ringerunde tror jeg. De sender jo til hele landet uten at det koster så mye heller.

    SvarSlett
  3. Jeg har ei god venninne som jobber på Ikea og hun har sjekket. Får nok finne på noe annet. Kanskje dukker det opp noe enda finere et annet sted:)

    SvarSlett