lørdag 25. august 2012

Fikk en idè av mamma

Denne lørdagen blir nok fin. Jeg skal legge siste hånd på verket på mitt maleoppdrag, handle litt godt til i kveld, og bare kose meg. Jeg har kjøpt enda en sånn plante(husker ikke hva de heter) som tørket for meg. Nå skal den stå på bordet så jeg husker å vanne den. Kjøpte også med en sink-potte. Mamma hadde nemlig kjøpt en sånn potte og limt på blondekant rundt. Hun hadde heldigvis litt blonde igjen, og den fikk jeg:))  Jeg liker best grått tilbehør om sommeren, og brunt om vinteren. Orker ikke farver! Blir litt rosa og lyseblått på kjøkkenet om sommeren, men om vinteren går det i beige/brunt der også. Trives best med natur og jordfarver.
Jeg tok ikke mye lim på, bare noen små dotter, så det går an å ta det av igjen.

Lyslykten er fra Kremmerhuset

En liten skål med Love Hearts......min favoritt. Visste dere at det hjelper mot halsbrann? Medisin, altså!

Ønsker alle mine venner og følgere en kjempefin lørdag! Klem fra Eli:)

8 kommentarer:

  1. God Lørdag, Eli! :)
    Herlig ide med blonden, mener planten heter "pletter i luften" :)

    Kos deg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. HEI:))
    GOD IDE !!!
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så søtt det ble med blondekant
    på krukkene. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Det var et godt tips!
    Det ble jo kjempefint!!
    Lekkert :-))

    Ha en fin lørdagskveld, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei på deg,
    Så fine lykter fra Kremmerhuset, passet så fint inn hos deg:)
    Koselig her hos deg, legger meg til som ny følger jeg.
    Fin helg videre til deg:)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  6. Det var jammen en god ide:-) dekorativt ble det!!
    De lyktene du ville ha fra kremmerhuset ville jeg også ha - men gått ut!!
    Det er kjipt !!
    Fin blogg du har - jeg følger deg videre :-) klem

    SvarSlett
  7. så fint det ble med blonder på krukken, takk for tipset.
    ha en fin søndag :D
    klem

    SvarSlett
  8. God morgon Eli:)
    So fin krukke med blondekant rundt!!!Fekk lyst på;)
    So grei du er da,som hjelper naboane med oppussinga!!!Sikker på at det vert kjempefint:)

    Ha ein fin dag♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett