fredag 3. august 2012

Bryllupsdag

I dag har vi 11 års bryllupsdag! Jeg gleder meg til de 11 neste, for jeg er gift med verdens beste mann! Siden han dro på jobb i dag for å være borte i nesten to uker(gulp, så lenge har vi aldri vært borte fra hverandre), feiret vi i går med god mat og godt drikke. Se hva jeg fikk, da: God-ord-armbånd fra Hjerter som jeg har ønsket meg så lenge! Etter at han dro i dag ringte det på døra, og der kom det blomster også. Sååå fine!
Er det ikke fint?! Heldig, jeg!

Mannen min vet at jeg liker hvite roser best, men.....

....som han sa: Rødt symboliserer kjærlighet, da;)

Så da ble det røde roser på meg. Farven lyver litt på bildet, for de ER ordentlig røde.

Etter et øspøsende regnvær i hele går, er det deilig å se sola i dag. Jeg har ikke så mange planer for helgen. Tar det på sparket. Blir vel en tur og besøke mamma i morgen for å prøve den nye Moccamasteren hennes. Kanskje jeg skal bake med meg noe.....:) Nå skal jeg i hvertfall ut å trimme. Det er så deilig, og etter kun et par uker, synes det godt, og merkes på klærne, så her skal det trimmes!!!
Ha en toppers helgestart alle sammen! 
Klem fra Eli:)

1 kommentar:

  1. GRATULERER med 11 års bryllupsdag!!
    Og armbåndet var nyyydelig!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:) Har fått litt dilla på hekletrekk til glass hihi:)
    Ønsker deg en superflott helg med masse sol!
    Klem fra Janne

    SvarSlett