torsdag 13. september 2012

Har fått masse nytt(gammelt)

Som jeg har snakket om tidligere, har jeg hjulpet min svoger og svigerinne å pusse opp da de kjøpte makent rekkehus som oss rett oppi veien. De fikk litt mindre plass enn de hadde, og måtte kvitte seg med masse. Gjett hvem som sto på huet i eskene før de sendte det avgårde til brukten og fyllinga. Nemlig! Moi! Bare sjekk hva jeg fikk:
Rundt og avlangt fat, et lite stettfat(jeg hadde et helt makent fra før), stettskål og små skåler. Nydelige, synes jeg!

To små søte telysestaker

En helt skjønn Sherry-karaffel

Nå er ikke jeg noe spesielt glad i Sherry, men det går sikkert an å putte noe annet på denne. Til jul, for eksempel

Jeg fikk noen flere ting også, men de har jeg ikke fått knipset ennå. Kommer.... Nå sitter jeg og koser meg med et aldri så lite glass hvitvin, mens jeg strikker på siste armen til Skappel-genseren min. Har planer om å montere den i morgen!
Ha en fortsatt fin kveld! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. GOD KVELD ELI:))
    SÅ HELDIGE DU VAR!
    MASSE FINT!GLEDER MEG TIL RESTEN:)
    NYT VINEN!NATTA KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Så koselig å fmilien nære :-) Og så mye fit. Den øverste serien der har jeg kikket på mange ganger, for den synes jeg er så lekker.
    De små telysglassene har jeg i i hvite, og jeg bruker de ofte til å sette ved siden v tekoppene, når jeg hr gjester.. til å legge tesil, eller teposer i. Kjekk størrelse til det.
    Karaffelen var også kjempefin, den tr seg gost ut, helt uten noe oppi også den.
    Håper alt er bra med deg, nå som høsten setter inn, og at mannen er bedre. klem Heidi

    SvarSlett
  3. Heldige du! De er jo bare lekre.:)

    SvarSlett