mandag 1. oktober 2012

Lyslykter

Hei på dere, denne flotte mandag! Jeg skrev i går at jeg hadde heklet trekk til lyslykter, og at jeg skulle stæsje de opp litt før bilde, men jeg fant ikke noe som passet, så jeg bestemte meg for at de skulle få være som de var. Heklet de av hampetau, og det var gøy! Nå har jeg en annen idè også.....Her blir det julegaver i sving!
Disse passer både ute og inne. Rustikke til høsten og passe maritime til sommeren;)

I dag SKAL jeg ut og gå! Har vært slapp i det siste, og det bærer maven og rumpa preg av :P Innta et par knekkebrød, så er det på med joggesko.
See ya! 
Klem fra Eli:)

3 kommentarer:

  1. HALLO ELI:))
    SÅ KNALLTØFFE DEI BLE!
    HELDIGE DEI SOM FÅR SÅNNE TIL JUL!
    GOD TUR MIN VENN!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Wow...du er så kreativ Eli. Kjempefine lyktene ble. Ønsker deg en go`gåtur! ps!vil også takke for alle dine trofaste kommentarer hos meg. De setter jeg stor pris på skal du vite.
    Varm klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Så fine de ble =D
    Jeg bega meg ut på et lite strikke prosjekt for ett par uker siden, og det ble med det..hehe.. gikk så sakte sa jeg har gitt opp.
    Ha en gfin tirsdag i morgen =D

    SvarSlett