søndag 18. november 2012

Litt ny juletrepynt

Heisann! Nå har jeg vært i jobb en hel måned, og er fortsatt oppegående;) Det har vært utrolig mye å lære, og ganske store dataprogram å sette seg inn i, men nå går det ganske bra. Jeg har igjen to uker i Oslo før jeg kan vende nesa hjemover for å jobbe her. Det skal bli deilig! Eller har jeg så smått begynt å tenke på jul, og har kjøpt litt pynt allerede. Må jo ha litt nytt hvert år:D
Denne skjønne bamsen kjøpte jeg på Bohus.

På Bohus fant jeg denne ballerinaen også.

Dette hjertet fant jeg på Plantasjen.

Som dere sikkert skjønner, går det mest i hvit juletrepynt hos meg. Med innslag av sølv.
I dag har jeg tørket støv og pusset vinduer, og nå er det snart kyllingfilèter og ovnsstekte poteter til middag. Ha en fin-fin søndagskveld alle sammen! 
Klem fra Eli:)

6 kommentarer:

  1. HEI SKJØNNE ELI:)
    SÅ FLINK DU ER
    NÅ ER DU SNART I MÅL!
    HERLIGE TING DU HADDE KJØPT DEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Den lille bamsen der var jo supersøt som helårs-pynt!

    SvarSlett
  3. Så søt julepynt.
    Skjønner godt du er sliten av å pendle, men så blir det herlig jobbmessig etter hvert.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei å tuuusen takk for kommentar og at du stemte på meg:)
    Såå nydelig pynt du har kjøpt! Jeg elsker hvitt og sølv, så det blir nok det i år også:)
    Godt du trives i jobben...høres litt innviklet ut med data å sånn..
    Og nå fristet du meg med kyllingfilleer....hmm, må nok ha det i morra:))
    Ha en kos kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Så fin pynt du har kjøpt:)
    Hos meg skal det også i år, gå i hvitt og sølv i juletrepynten.
    Så flink du er som har greid å komme i jobb. Misunner deg virkelig D:)
    Skulle ønske å kunne jobbe igjen selv også, men med helsen som den er nå så ser det ikke så lyst ut.
    Tar dagene en for en og glad for hver dag jeg er oppegående.
    Kos deg både på jobben og med forberedelsene:)
    Klem sissel

    SvarSlett